KUL KVÄLL

Hade himla kul hemma hos Elin igår. Var inte så många; jag, Elin, Stéff, Azar och Karro. Men det blev la lika roligt för det ;)
Först var vi hemma hos Elin, jag hittade nån konstig dricka där som jag inte har sett förr ;O Men god var den iallafall... Sen så blev det Singstar en stund. Alltid lika roande ;)
Vet inte hur vi kom på det, men vi gick ner till Donken senare på kvällen ;O Vi satt där ett bra tag. Gick därifrån vid... 23.00 kanske den var. Vet inte vad klockan var sen när jag kom hem.

Idag blev jag väckt av att mamma kom in i rummet och öppnade fönstret, och rullade upp dem dära grejerna  -.- Kunde ha sovit en timma till, men egentligen spelade det inte så stor roll. Har borta match idag mot Lerum, och det är samling nu 11.00

Ehm... ja, blev ett ganska kort inlägg för jag är lat och orkar inte skriva så mycket x) Ska packa och sånt nu, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0