KUL KVÄLL

Igår var hela laget hemma hos Lisa, riktigt kul var det. Beställde mat, som tog ca 1 timma innan vi fick det. Men jag fick fel beställning så fick äta 1 timma o en halv efter alla andra x) Var tvungna då att beställa från ett annat ställe för dem svarade inte där vi beställde först irån .__.
Mathilda och Jossi hade gjort en liten tipspromenad i Lisas hus med fågor om personer inom laget ;) Har inte haft det innan så det var kul :P Gillade den här frågan mest;



Haha :D Har jag 2, 6 eller 8 ben? ;) Fattade inte själv den först, men efter en stund så kom jag på den :P Mirre och Lisa vann och fick varsitt litet pris.
Efter det blev det charader. Den som jag och Issa kom på; "gör ingenting" var bäst. Eller det tyckte vi två iallafall, ingen annan verkade tycka den var speciellt rolig ;) Jajja, humor där.
Lisa satt på sin.... va ska man kalla det? Ganska blandade musik och Gt satte igång med att danska. Jennifer var ganska snabb upp hon också, och inte lång stund efter stog hela laget o dansade. Filmade med min kamera en låt när hela laget dansar :´D Sjunger till gör vi också ;)
Vid 23.30 så stack alla hem. Har ju match idag så det fick inte bli för länge hos Lisa.

Samling 11.00 börjar 12.00 mot Bosna. Vilka vinner tror ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0