MUGGAR

Har inte hunnit skriva föräns nu. Skolan idag var kul, gympan var rolig. Började med en uppvärmning med att man skulle spela fotboll, och skjuta ner koner. Jag sög på det. Missade 4 ggr på skit nära håll ;O
Efter det hade vi NO, det var slappt. Har vikarie och ingen jobbar då... ;) Matte sen, läxan gick bra. Alla rätt.
Sista lektionen var SO, och då kollade vi på film nästan hela lektionen.

När jag kom hem så åkte jag och mamma direkt till Ge-Kås. Länge sen jag var där ;O Köpte bara lite små saker, som vanligt ;)
Kolla in mina muggar ;D

image391

image392  image393

Skulle egentligen ha ett par vanliga, men fanns inga snygga så fick bli dem här x)
8 kr styck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0