OM MIN BLOGG

Hur kom du på vad din blogg skulle heta?

Jag funderade inte så mycket på vad den skulle heta. Kommer inte ens ihåg vad jag har fått carrowsan ifrån. Någonting som bara ploppade upp säkert ;) Sen så... ja, fick den väl bara heta så :D


När började du blogga? Och varför?

Jag har haft en eller två bloggar innan den här, och skrivit där då. Riktigt länge sen var det. Men efter ett tag så la jag ner det här skrivandet. Tappade väl lusten? Jag vet inte varför faktiskt. Sen så hittade jag sidan blogg.se och blev medlem här. I mars så har jag haft den i 1 år. Först skrev jag en gång om dagen, sen en period då jag inte skrev på nån månad, och nu uppdaterar jag den flera gånger om dagen.
Jag vet egentligen inte varför jag skriver, många försöker ju få så många besökare som möjligt. Men själv skriver jag nog för intresset ;)


Vad handlar din blogg om?

Det är nog lite allt möjligt. Skolan, fritiden, träningen. Nu det senaste har det ju vart lite om kändisar och lite andra små saker. Som sagt; lite smått och gott.


Vad är det bästa och sämsta med bloggen? (din egna)

Hmm... jag vet faktiskt inte riktigt. Kan nog inte säga det sämsta med min blogg. Kommer inte på någonting just nu. Dem som har en mer känd blogg tycker nog att alla deras "otrevliga" kommentarer dem får är det som är tråkigt med bloggen. Men min är ju inte känd så det slipper jag ju ;)

Det bästa vet jag faktiskt inte heller, haha! Men det roligaste är nog kommentarerna ;)


Vad tror du kommer hända med din blogg år 2008?

Inget speciellt, men jag själv kommer nog att fortsätta blogga som jag gör nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0