PLUGG + STAN

Innan satt jag och pluggade, biologi, engelska och idrott. Som jag nämde i förra inlägget; fick ett häfte jag skulle göra, bara för att jag inte kan vara med på simningen.
Hann till fråga 11 av 13 sen kom Marren hit. Klockan var då ca. 13.40 gick hem till henne, gjorde oss voffel-mackor och drack Cedevita. Mumma! :D Sen torkade hon håret, och sen cyklade vi till stan.
Provade sådana fula kläder inne på H&M, hade lite tråkigt så var tvungna att göra det kul ;) Sen så hittade jag halsbandet där inne på H&M, och Marren köpte en tröja från Gina Tricot. Kollade sen i typ alla vanliga affärer. När vi var klara så cyklade vi till bibblan. Hon hittade boken hon ville låna. Haha, ingen hade lånat boken sen 2003 :D Populär, verkligen ;) Hon har inget låne-kort och jag hade glömt mitt hemma, så hon la undan den. Hon får la ta med sig mitt imon när hon ska dit. Roligt lät det när Marren sa att hon hette Caroline Larsson ;) Passar ju inte alls till henne :P
Jajja, efter det cyklade vi hem, och nu sitter jag här ;)

image388  image389

Halsband från H&M 49,50 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0