RUN FORREST, RUN!

Har nästan precis kommit hem från träningen. Har duschat o sånt. Träningen var kul/bra/rolig, vad ska man säga? Ni fattar :) Gjorde några nya grejer i slutet. Eller mjaa, inga nya på det sättet. Stretchade för första gången (när vi har haft Don) i slutet av träningen. Gjorde alltid det dem sista minuterna på träningarna förr, men sen har det väl aldrig blivit av.
Gick iallafall bra på hela träningen.
Sitter just nu o väntar på att vitlöksbaguetten ska bli klar i ugnen. Jag vet inte om jag tycket om det. Alltså, har ju ätit det förr. Men kan inte riktigt bestämma mig om jag ska tycka om det eller inte ;O Haha, men det går ner iallafall :)

image301

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0