SCOREBOARD

Har precis kommit hem från hallen + träning på F&S. Första matchen som jag redan har nämt började 12.30 och då spelade... äh kommer inte ihåg. Men det var ju ingen jämn match precis. Det ena laget vann med ca. 40 - 4 poäng.
Nästa match vi skulle sitta började 14.00 så jag och Jennifer hade ingenting att göra i 40 minuter så vi hjälpte dem i kiosken med grejer. Dem kunde ju ingenting ;) Haha.
Iallafall, sen skulle vi sitta när Varberg spelade, men några småungar skulle lära sig sitta i secket och Ricco var tvungna att vara med dem, så vi fick ta den andra matchen som var samtidigt istället. Gjorde inte så mycket. Där var det inte heller en så jämn match, ungefär samma resultat som den förra.
Det rä så himla slappt att sitta i secket när det är minisammandrag. Speciellt om man har scoreboarden, vilket jag hade ;) För det är rullande tid hela tiden, förutom när det är byte, straffkast och time out.

Gick hem direkt när det var klart. Bytade om och packade ner mina träningsskor och gick ner till F&S och tränade. Har precis kommit, har duschat och sådant nu :)

Inga planer för dagen, bara gå en långpromenad med Ludde ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0