SNÖ-REG-HAGELN-BLÅST?

Ja, ungefär det vädret är det nu. Skit jobbigt och jag hatar det. Gör riktigt ont i ansiktet när man går ute.
Iallafall, träningen då ja, var en ganska blandad. Var bara en 93:a med idag... ;) Huhähä. Efter bara en halvtimma så skulle 91:orna ha hallen för dem skulle ha match så var tvungna att dela hallen med killarna.
För mig gick inte det inte så super på träningen, var absolut inte min dag idag :O Fattade inte riktigt vad som hände. Don försökte skaka liv i mig men det gjorde inte saken bättre x) Jajja. 

Har precis duschat, varmt o skönt. Ska göra mig en latte nu o lite senare ikväll börjar ett program jag ska se :)

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0