SOFTA?

Började dagen med sovmorgon, sen svenska. Fick läsa det dära häftet som vi kommer att ha till nationella proven nästa vecka. Åh jag vill inte göra dem .__. Är skit nervös. Men jag tror att många förstorar upp dem hära proven, och jag är en av dem ;)
Engelska direkt efter, hade vikarie. Det första han sa när han kom in i klassrummet var; vad ska vi jobba med idag? Eller ska vi bara softa?
Den typen av "lärare" finns det ju också ;) Så på den lektionen gjorde vi la inte så mycket. Musik-lektionen var också slapp, och den nya lärarna är grym på trummor. Han visade även olika "steg" typ, vilket som är enklast och så. Jag kan inte ens det lättaste på trummor (a) Nu känner jag mig grym.
Bilden idag gick snabbt, sen språk. Jag Stéff och Azar hade skit kul i ett grupprum ;) "Ah asså ska jag berätta om den senaste nyheten? Jag var på Ö&B...." o så blablabla ;) Sen efter det slutade vi.
När jag kom hem så gick jag, mamma och Ludde upp till djuraffären eller vad man ska kalla det, och köpte ett nytt halsband till Ludde. Fick bli ett blått. Har ingen bild på det just nu, kanske kommer upp senare. Köpte även lite godis till honom :) Det var inte sånt tråkigt godis som är brunt och inte luktar så gott. Utan det här var rosa, grönt o andra färger som luktade vanilj ;)

Det är vad jag har gjort idag, har precis kommit hem. Men ska iväg om ca. 40 minuter igen .__. Träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0