STAN

Skolan idag var slapp, sy slöjden var också inställd idag vi hade 2 timmars rast. Tänkte först cyklat hem, men ångrade mig sedan så stannade i skolan. Gick till trä slöjden och var där inne. Hjälpte Marren med hennes grej som hon håller på med. Fick även kärleksbrev från Lisa ;) Haha!

Tim kom till skolan och mötte mig. Vi gick till stan för jag skulle byta en tröja jag hade köpt på Gina Tricot, och så köpte jag en annan på H&M som jag hade lagt undan ;)
Sedan träffade vi Tian, Micke och Adam så var med dem. Skulle egentligen gått hem till Micke idag, men jag hängde inte med. Han bor en bit bort så skulle ha blivit lite tajt med träningen ikväll. Har inte ätit på hela dagen så ska nog ta o göra det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0