TIDSFÖRDRIV

I telefonboken!
Plocka fram din mobil och fyll i namnen enligt nummerföljden!
Svara sedan på frågorna nedan!

11. Azar
17. Dagge
21. G
24. Gt
35. Hanna Bi
36. Hanna F
37. Hem
40. Igor
48. Jens Hååg
66. Mirre
68. Oliver

När ska du träffa nummer 11?
Idag i skolan

Har nummer 11 ett förhållande?
Nej

Hur träffade du nummer 17?
Genom min bror, haha ;)

Skulle du kunna gå ut med nummer 17?
Tror inte det... ;)

Gillar du nummer 21?
Komer ;)

Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
Ja, och har ju redan kramat han? ;O

Är nummer 24 söt?
Haha, kanske, kanske inte... ;)

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 35?
Jag har inga minnen med henne typ :P

Är du nära vän med nummer 35?
Klasskompis

Vad var ditt första intryck av nummer 36?
Kommer inte ihåg

Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 66?
Inte bra tror jag x) Dem känner la knappt varandra

När är nästa gång du ska träffa nummer 37?
Ehm... det är ju hemnumret :P

Hur länge har du känt nummer 37?
Sen den dagen jag föddes ;)

Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
Nej

Har du gått på bio med nummer 40?
Nej

När såg du nummer 48 sist?
I Måndags

Har du varit i nummer 66 hus?
Nej

Känner du nummer 66?
Ja

Har du pussat nummer 68?
Nej

Vad pratar du och nummer 68 oftast om?
Hmm... vet inte, mest om onödiga saker typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0