VARBERG - TJÖRN

Hade match innan, samling 11.00 och den började 12.00 pratade lite med Don innan matchen. När det var 20 minuter kvar så värmde vi upp och sånt som vanligt.
Jag fick börja med att spela matchen ;O Visst, för ca. 1 vecka sen så pratade jag och Don om "första femman", så visste typ redan om det. Men ändå, blev lite förvånad.
Första perioden gick bra, i slutet av andra sög det. Alla spelade typ dåligt då. Men sen i tredje gick det bättre, och i slutet av hela matchen gick det bra. Alla var typ på hugget då ;) Det var en jämn match. Låg lika i stort sett hela tiden, men sen i slutet så fick dem i nåt poäng mer än oss. Så det slutade 44 - 47 tror jag. Vi förlorade iallafall med 3 poäng. Synd att Tina inte försökte skjuta en trea när det var några sekunder kvar. Kunde ju blivit lika då.
Jag tyckte att jag spelade helt jävla kasst, men Don tyckte helt annat.

Duschade sedan i hallen, hatar egentligen att köra det, men jag Ayse och Mathilda skulle ju ha kiosken. Mysigt att stå där svettig ;) Haha. Gt och Jennifer stannade också kvar där. Alla var hungriga så vi besämde oss för att käka Donken-mat. Jag och Ayse cyklade dit och köpte mat, och tog med oss det tillbaka till hallen. Skulle egentligen låna Gts cykel, men kunde inte cykla på den, så snodde Liris cykel istället. Den var ju ändå olåst ;)
När vi hade käkat upp och sånt så började killarnas match. Kollade på den, och mja, dem spelade väl bra. Kollade inte så mycket på det x) Men Varberg vann iallafall. Deras motståndare var verkligen dåliga :O

Strax innan deras match var slut så kom Mathias och då stängde vi kiosken. Drog sedan hemåt, satte mig direkt vid datan ;) Duschade ju i hallen, men har inte packat upp ännu ;O Får ta och göra det nu.

Bilder ---> http://jagtogfelnummer.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Miranda

´haha, det va as kul att spela där i slutet och foula ahaha, jag typ slängde mig över "palmen" ;) och fick inte foul utan dom fick bakåtspel haha XD Sjukt kul! du va visst bra skit bra ju!! :D

2008-01-12 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0