ÄNTLIGEN!

Yah, nu funkar bloggen igen! Hatar att den o i stort set alltid krånglar -.- Men men.
Igår hade jag inte internet, så därför kunde jag inte skriva någonting här.
Men jag och pappa bowlade iallafall en timma, gick inte så värst bra för mig men för pappa gick det skit bra!
Direkt efter åkte vi och hämtade boken som jag la undan för ett par dagar sen; Allt för min syster.

Idag gick jag upp 06.00 för vi hade samling på stationen 07.20 Hade borta match mot Bosna och vi skulle ta tåget dit, och sedan åka en bit med spårvagnen.
I början av matchen spelade vi bra, och i slutet. Men resten av matchen sög. Vi förlade med...vet inte alls med hur mycket ;O Fan vad kaxiga dem var idag x) Tror det va för att vi vann över dem förra gången med 1 poäng.
Det enda dem kan säga är ju tex; vafaan gör dyyyy??!?! låt mig vaaa! men bort frååån mig! hallå eller, håll inte mig!! Och ja, sådana grejer.
Gt och en till spelade från deras lag var tvungna att bytas ut, dommaren sa till dem för dem kunde tydligen inte hålla tyst.
En annan ful/konstig/rolig grej var ju när Don ropade: vem håller 28? (eller så var det 39) sen springer hon förbi Don och skriker: prata inte med mig!
Vadå, var det någon som pratade med henne eller? Nej, han sa ju det till oss! Lite senare säger don till dommaren att han ska säga till henne att hon inte ska prata med honom. Dommaren frågade vad som hade hänt, och Don berättade. Då säger hon spelaren: jag sa inte ens något till honom! Nehe juste, vem var det hon sa det då till?
Det var massa sådana små saker under hela matchen som man störde sig på!
Men men, nu är iallafall den matchen spelad, och har bara en kvar på denna säsongen. Hemma match mot Trollhättan tror jag den 30:onde. Får la se hur det går då :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ha en bra kväll! Kika gärna in i min blogg :)

2008-03-15 @ 17:50:37
URL: http://havsperla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0