DÅLIG!

Ja, jag har verkligen vart dålig på att blogga nu de senaste dagarna! Men har haft nånting annat att göra hela tiden.

Som jag nämde i mitt senaste inlägg så skulle jag ju möta Stéff (i lördags). Vi cyklade ner till Campino, delade på en pizza. När vi hade ätit upp satt vi och pratade i nästan 2 timmar. Ganska kul :) Vi pratar ju inte så mycket längre om saker och ting, hejar ju mest bara på varandra i skolan och så.
Sedan gick vi vidare till Dianas, och köpte godis. Hade inte så mycket att göra sen, så vi gick runt lite på tomma stan.
Gick hem till henne sedan strax innan 22.00, för sedan 22,15 började det en film på TV. Hur man bli av med en kille på 10 dagar eller något sådant hette den. När den var slut så gick jag hem.

I Söndags/igår så var vi några tjejer, typ 9 stycken som var hemma hos Jossi för att hon hade fyllt år i Fredags. Öppnade först lite presenter, och sedan blev det tårta. Hon hade tre olika, smakade bara på den. Jätte god :) 
Efter det blev det lite tävlingar, HAHA! =D Sen sjöng alla Sing Star och spelade GH. Hela kvällen var verkligen skit rolig. Kul också att träffa nytt folk. Kände typ inte några ;O  


Hade tänkt att lägga ut lite bilder här i bloggen, men det krånglade visst :S Kanske kommer upp senare här, annars så kommer det säkert att komma upp några här ---> http://felkundvagn.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0