FLER & FLER

God Morgon, eller vad ska man säga tycker ni? ;)
Känner mig inte speciellt bra, ont i huvudet o halsen, hängig o sånt =/
Men men, idag vaknade jag vid 11.30 tiden. Har nog inte sovit så länge på ett tag nu. Förr sov jag alltid till ca. 13.00 men det går inte längre :S Jajja, det gör ju inget :)
Åt middag vid 13.30 tiden, och sedan åkte jag och pappa ut till Getterön för att jag skulle övningsköra. Gick jätte bra faktiskt! Idag var det ganska mycket folk och bilar där ute, nån fotbollsmatch skulle precis börja då.

Nu sitter jag bara här vid datan, ska gå o ta lite kaffe. Så himla sugen på det :O



Juste, skrev ju igår hur många unika besökare jag hade och hur många sidvisningar det var. Blev några till sen senare på kvällen/natten. Får bara hoppas på att alla stannar ;) Tror inte det, men man kan ju alltid hoppas ;)

Kommentarer
Postat av: simon

kaffe är fins grejer de xD

2008-03-23 @ 16:47:15
URL: http://meinking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0