INGEN SOVMORGON

God Morgon!
Ingen sovmorgon idag inte, ska ju på sån dära kurs för att man ska få börja övningsköra. Börjar 09.00 och slutar 13.00 så himla segt det kommet att gå =| Nästan säker på det.
Men jag la mig ju ganska tidigt igår så är faktiskt inte så trött :)
Idag är det den 1:a Mars och Don fyller år, så säger grattis till han ;)

Idag efter kursen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske träffa älsklings T :)

Just det! Kommer ni ihåg när jag nämde att jag suger på att "skriva eget" (tänkte då på tex; krönikor, noveller o sånt)? Hade ju nationella proven i svenska för inte så länge sen. Fick reda på mitt resultat i Torsdags. Blev VG! :D Är glad för det ;) Det trodde jag faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0