INGEN VANLIG

God Morgon! Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Måndag! Precis som alla andra dagar just den här dagen... haha det där lät lite knäpp ;O Men ni fattar säkert ;)
Igår när jag gick o la mig var jag skit pigg, kände typ aldrig att jag blev trött :O Men sen efter ca. 2 timmar så somnade jag bara :S Huhu!

image676
Idag är det världens keligaste väder!! Kolla bara :O Typ... "snöstorm"? Och det som var så bra väder igår =/ På bilden syns det inte så mycket, men man ser iallafall att det är dåligt väder.
Men men, sånt händer väl ;)

Börjar skolan idag 08.50 och sen lite senare på dagen ska vi åka och kolla på någon match. Fast jag vet inte vilket tid ;O Får ta reda på det idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0