KÖRA BIL KANSKE INTE ALLTID ÄR SÅ LÄTT

Har precis vart ute o övningskört idag igen. Får passa på helgerna då vi har bilen hemma. Pappa har ju den måndag - torsdag (han jobbar inte hemma).
Det gick faktiskt bra, eller bättre än igår iallafall. Bilen dog bara en gång ;)

Jag skulle svänga till höger när jag körde på "själva vägen". Men då svängde jag för lite, så jag var tvungen att backa. Men då råkade jag backa för långt så att jag stod mitt i vägen. Sen när jag skulle köra fram igen, ja då dog bilen! Och precis då när jag stod sådär konstigt så kom det en annan bil.
Gissa vad dem gör? Jo dem står där o skrattar ;O Visst, det skulle jag nog också gjort om det stod en död bil så som jag gjorde!

image707

På bilden så är den svarta bilen som ska likna våran, och den röda, ja där var dem som skrattade åt mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0