LETA KLÄDER

Jag mötte Stéff och Azar tidigare idag, sen stack vi hem till Azar och fick träffa hennes bror ;) Haha har aldrig gjort det! Men inte så konstigt, han bor ju inte här i Varberg.
Iallafall, sen gick vi till stan. Azar skulle ha nya kläder, och jag och Stéff skulle hjälpa henne att hitta ;)
Jag var tvungen att gå hem tidigare än dem, min träning började ju 18.00 Men det var kul i stan iallafall.

På träningen gick det väl... vet inte vad jag ska säga. Gjorde inget speciellt, mest uppställningarna och sådant slappt :)
Nu sitter jag bara o latar mig framför datan, men ska lägga mig och läsa i min engelska bok. Kommer ju ta ca. 1 år till att läsa ut den. Gå så himla segt med engelska böcker ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0