MED HUNDARNA

Jag slutade tidigare än Stéff idag, och vi hade bestämt att vi skulle ut o gå med våra hundar idag.
Jag gick hem till henne vid 14.40 tiden och hämtade hennes hund, Picasso. Sedan gick jag bort mot skolan och mötte upp henne. Hon hade 10 minuter kvar på sin slöjd lektion, och läraren sa att det gick bra att ta med dem in dit ;O Så ja, vi gick in med dem på hennes lektion:P
Sedan släppte vi dem lösa på hagaplan. Riktigt roligt var det att se dem tillsammans :)
Gick sedan vidare mot Brunnsbergs och gick slingan här i skogen, och nu sitter jag här hemma och Stéff är la hemma hos siig :)

Ikväll är det dans som gäller. Den dära som är för alla nior. Tränade ju idag 08.30 - 11.15 och det var la sådär. I börjar kanske det var lite kul, men inte sen. Tröttnade ;O
Iallafall, får se hur det blir ikväll. Börjar 19.00 och ska till Marren 18.00, 19.30 ska vi va hos Stéff och 19.40 ska vi tre möta Azar vid "backen" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0