MIN DAG

Skolan idag var la helt okej, rätt lugn. När jag kom hem från skolan så gick jag mamma och Ludde till djurkliniken för att det var dax för Ludde att väga sig. Ca. 8 kg väger han ^^ Och det är precis vad han ska göra också.
Sen gick vi hem, och allt tog ca. 1 timma.
Kollade på förra veckans avsnitt med I en annan del av Köping som jag inte hann och se då, kollade även på Anna Pihl som var från igår (?).
När det var klart så gick jag till Apoteket för att hämta ut en grej, och sedan till bibblan. Frågade efter bok som inte

fanns inne (allt för min syster), men han sa att jag kunde hämta den på Fredag. Så blir väl då :)

Någon som har läst den boken?






Kommentarer
Postat av: lisa

Jag gjorde min bokrecension om den, lätt min favoritbok, hur bra som helst :')

2008-03-11 @ 19:35:09
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0