NU SÅ!

Yesbox, nu funkar iallafall internet här hemma :)
Ehmm... slutade 14.20 idag. Tror faktiskt det är våran senaste dag på hela veckan ;O Rätt gött. På språket var det nog ändå slappast, som vanligt.
Jag och Therese letade efter någon som kunde caféet, tog typ 25 minuter, sen satt vi bara och snackade med Adnan och Hasan.

Sitter nu bara och dricker kaffe, har precis läst lite i min engelska bok. Läser ju aldrig den på lektionerna av vissa anledningar. Sitter med andra uppgifter då. Men nackdelen med det att läsa hemma, är ofta att man kommer efter :O Eller det går så himla segt. Tänker alltid "men det kan jag göra senare, det kan jag göra imon..." osv. Men nej, så får det inte bli med det här arbetet :)

Idag är det träning, 17.00 börjar den och slutar 18.30 Efter den så ska jag nog sätta mig o se förra veckans (det som gick igår) avsnitt med I en annan del av Köping. Missade ju det pga. matchen xD

Just det, hade ju match igår. Den gick la lite upp o ner. Vi spelade bra ena stunden, sämre i den andra. Men för mig själv sög den verkligen. Har aldrig spelat så dåligt som jag gjorde igår. Min sämsta match var det.
Det var Tjörn vi mötte och vi förlorade med... kanske 10 poäng. Lite mer tror jag. Är inte så bra på att komma ihåg sånt dära ;)
På vägen hem (jag olivia och jossi åkte med mathilda) så snackade vi om allting typ mellan himmel och jord. Det var rätt kul :) Kul också att höra vad andra tycker och tänker om vissa grejer. Så tiden hem gick skit fort.
När jag kom hem var det sängen som gällde, var verkligen trött då. Kom ju hem rätt sent.

En till sånna hära "just det"-grej; GRATTIS TILL THERESE OCH HAMPUS SOM PRECIS HAR FÖRLOVAT SIG! ;D

Kommentarer
Postat av: lisa

Carro.. Tjörn var det ni mötte :') haha :D

2008-03-03 @ 21:45:36
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0