PROV


Idag hade vi matte prov ju. Gick la... jag vet faktiskt inte. Jag tyckte att A-delen var svårare än B-delen :S Tror det var en uppgift jag inte skrev på, men så är det alltid på matteproven för mig. Men får bara hoppas att det gick bra, och att jag får VG på det. Men är lite osäker på det...
Efter den lektionen skulle vi egentligen haft SO, men blev tydligen inte nånting av det. Jag och Azar satt uppe i 3G vid en data och kollade lite grejer, sen såg vi att vi började om 1 minut så skyndade oss för att inte komma försent till lektionen. När jag väl satt mig ner vid min plats så går alla. Då var det tydligen så att vi slapp denna SO-lektionen bara för att vi har dragit över på tiden förr.

Så det här var en riktig slapp dag! :) Skönt med sådana ;) Vi har ingenting heller till nästa vecka som man behöver ta hem idag. Bara två läxor till Tisdag, men kan ju ta hem det på Måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0