SENAST IDAG

Tuudiilidooo :D
Skolan idag var helt okej, gick hyffsat snabbt tyckte jag. Vi hade ingen slöjd så vi hade två timmars rast. Jag orkade inte gå hem så jag stannade i cafeet med Hasan, Agron o dem. Dem två timmarna gick rätt snabbt.
Fick även reda på att det teknik arbetet som skulle vart inlämnat senast idag kunde man lämna in efter lovet :O Och det säger han nu! Jag kom inte igång så fort med mitt, så har stressat med det nu de senaste dagarna för att få det klart till idag. Men blev inte klar så jag tänkte först stanna kvar idag efter skolan o göra klart det, men det behövs ju inte nu.
Han skulle ändå inte börja rätta några nu under lovet. Gött, något mer tid med det nu iallafall :)

Idag ska jag inte göra så mycket. Träning blir det väl sen vid 18.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0