SKIT

Idag var det dax för den engelska-muntliga-inspelningsredovisningen. För mig gick det inte alls så himla bra, jag var skit nervös. Och jag hatar sådana här saker. Finna typ inget värre ;O
Skulle egentligen gjort den med Anton och Amalia. Men Amalia kunde inte göra den idag, så jag och Anton hoppade in i två grupper. Kom tillslut med Mirre, Anna och Marren :)
Hade ju ganska kul där inne i grupprummet ;) Synd bara att vi hade råkat trycka ner knapp så ingenting spelades in, och Mirre fick göra om =O Men men. Nu är det äntligen över iallafall!

image642


Kommentarer
Postat av: lisa

haha vi gjorde samma, jag fick också spela in två gånger xd haha

2008-03-13 @ 21:15:48
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0