TVÅ NYA

Som jag skrev innan idag så skulle jag ta två till hål i örat. Och det blev det.
Men när jag skulle ta ett av hålen (det nya hålet på vänster bild) så kom det lite för långt ner. Och hon som tog hålet på mig blev inte nöjd med det. Så jag, eller ja, mamma, slapp att betala det. Så om jag själv inte vill ha kvar det så ska jag ta ut det imorgon kväll så växer det igen sen inom ett dygn. Men men vi får se :) Jag stör mig inte speciellt mycket på det :S Haha kan vara för att jag inte ser det så ofta ;)

image687 
(INTE MINA ÖRON, BILD TAGEN FRÅN GOOGLE)

Där det är svart, där har jag haft hålen nu ett bra tag. Där det är rött, det är dem nya :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg

2008-03-19 @ 17:01:28
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Viika

Kul me hål i öronen :D jag själv har 5 st.

2008-03-19 @ 17:03:40
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0