Hur många är det egentligen som har det?

Gick till träningen innan. Började med ett möte som tog en halv timma. Direkt efter det så började träningen, men jag o Lisa är ju fortfarande inte med o tränar så vi satt uppe i klubbrummet o pratade om en massa saker.
Gick sen ner till hallen o kollade på träningen. Mathias visade även oss ett riktigt snyggt match-ställ. Hel svart med rosa kanter typ ;) Kanske kommer att beställa sånna till hösten (dem kläderna har man inte ens börjat att göra/trycka).
Mamma kom sen o hämtade mig 15 minuter innan träningen slutade, så vi åkte iväg så fick jag övningsköra.
Gick jätte bra idag! =D Haha.
Nu har jag precis kommit hem. Sitter med en latte och måste göra min bokrecension helt klar, den ska lämnas in imorgon -.-

Kanske inte skriver något mer, vi får se hur det går med skolarbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0