Judo

Skolan idag var rätt slapp. På svenskan hade vi våra debatter. Jag och Calle skulle vara för att få köpa sex.
Det gick bättre än vad jag hade väntat mig med tanke på att vi inte hade gjort själva arbetet så himla bra... ;) Men men. På Måndag ska vi argumentera för vindkraftverk. Haha :´D
På idrotten hade Hanna lektion och hon hade valt att ha judo (hon går i det). Det var faktiskt riktigt kul. Det är ju inte varje dag man lär sig något sådant ;) Haha.
När jag kom hem från skolan idag så hade jag fått avslutningskatalogen. Kollade igenom den snabbt. Ska se om jag kan scanna in våran bild lite senare idag!

Nu hinner jag inte skriva mer, Ludde sitter brevid mig o piper/gnäller. Tror han vill ut ^^

Kommentarer
Postat av: sanna bråding

Trevlig blogg du har...

2008-05-21 @ 17:31:13
URL: http://sanna-brading.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0