Min hals och jag

Var ju på sjukhuset innan idag. Fick inte ens vänta i ett sånt dära vanligt rum när man väntar på läkaren, utan i ett infektionsrum.
Började ju få ont i halsen i Lördags igen (slutade i torsdags med medicinerna), så kollade upp det idag. Tog lite prover och sånt som alla andra gånger.
Det har tydligen inte gått över än, och dem vet inte än vad det är. Har någon bakterie i halsen då man kan få körtelfeber, blodförgiftning och sånt som följdsjukdom. Låter ju inte speciellt kul... så vi vet inte alls hur detta kommer att gå men det är ju bara att vänta o så.
Varför dem inte vet vad det kommer ifrån än så börjar dem fundera på om vi har en bärare i familjen.
När jag var mindre så hade jag alltid halsfluss, och dem fick inte stopp på det. Då kom dem fram till att det var min bror som var bärare så han fick äta pencilin för att inte jag skulle bli sjuk. Det kan vara så nu igen, så dem ska kolla upp det också.
Har nu fått mer medicin. En mycket starkade + att jag ska äta den längre än vad man brukar äta pencilin.
Nu kan vi ju inte göra så mycket mer.
Men nånting jag tänker att göra ändå är att träna. Och ja, jag vet att det inte alls är bra, men jag tänker inte bara sitta hemma o glo. Jag kommer att träna basket, men lite lugnare typ.

Sammanfattning: jag och min hals är inte vänner just nu.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag säger desamma!

2008-05-19 @ 18:06:52
URL: http://bossse.blogg.se/
Postat av: BRUNETTPATTE.BLOGG.SE

Ånej (synd)

2008-05-19 @ 19:24:49
URL: http://brunettpatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0