Som vanligt

Hejsan alla!
Sitter just nu i grupprummet med Marren. Börjar nästa lektion (slöjd) 12.10
Skrev igår att jag skulle visa vad jag köpte på stan, men Sebbe kom hem till mig så därför skrev jag ingenting mer i bloggen. Så jag visar nog idag!

Direkt efter skolan så cyklar jag och Lisa till Bareko och kollar linnen till basketen. Sen efter det så ska jag och mamma till stan :D Haha. Ska kolla på jeans. Nu är det ju halva priset (hör jag hört) på Gina Tricot på deras jeans där så kanske hittar ett par :)
Såg ett par igår när vi var på stan, men provade aldrig dem. Jajja, vi får se :)
Efter stan ska nog jag och Marren ut och springa ;)
Måste också ner till hallen klockan 19.00 då träningen börjar. Ska ju ha möte och sånt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0