Tudilidoo!

Hej på er!
Som jag skrev igår så gick jag hem till Sebbe. På kvällen så grillade vi med hans familj. Grillade lax (skit gott var det, aldrig ätit grillad innan), och åt sånna dära små sommarpotatisar. Kommer inte på vad dem heter just nu men ni fattar nog vilka jag menar :P
Senare så kom Walter-Olle också. Kollade på två filmer, sen gick han hem o jag o Sebbe somnade typ direkt.
Idag gick vi upp runt 12.00 kanske den var? Började med en dusch, och sen gick vi ner för att göra frukost/middag. Sen vid 14.40 tiden var det dags att dra sig hem. Han började jobba 15.00
Här hemma har jag inte gjort så mycket, suttit o läst för det mesta.
Men nu hinner jag inte skriva mer, måste ut med Ludde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0