Vad gör man?

Jaha... här sitter man en Fredags kväll framför datan och har ingenting att göra.
Spelade nyss lite Age of empires. Skrev ju för ett tag sen att det gick jätte dåligt för mig på det spelet. Nu vet jag varför.. igår när S var här så pratade vi lite om det spelet. Sen så sa jag att det var svårt helt plötsligt.
Men det var inte så konstigt, när han kollade på inställningarna så var det på nästan det svåraste -.- Där kom ju förklaringen till varför det gick skit för mig!
Men iallafall, nu är det ändrat och spelar nu på det lättaste ;) Mycket roligare nu, haha!
Men men...funderar på att spela lite CS nu istället för att fördriva tiden lite. Spelar aldrig det längre :S Så får väl se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0